Sovmorgon för barnen

Hej! 
Lugnet har lagt sig här hemma o lilla bebis sover sött brevid! 
Imorse tog vi sovmorgon! Vi var så trötta efter denna midsommarhelg så det behövdes! Jag erbjöd mig att skjutsa Charlie o Nova till fritids vid halv 11 ist för att de skulle åka vid 6 så det var ju skönt! - med tanke på att alla fyra röjde järnet vid 23 igårkväll! 

Mina tjejer hämtades imorse vid 10 av pappa J för en semester vecka i Söderhamn
När jag vinkat av c o n vid deras skola passade jag även på att handla en full vagn på Ica maxi, vår kyl hade bara trökigt innehåll nu så det behövdes!

Hela eftermiddagen o kvällen har Elon varit klarvaken .. Stora blå ögon som tittat nyfiket på oss! Men slocknade en halvtimme i bilen när vi tog oss "en sväng" - alltså det kryper i mig när jag varit hemma en längre stund.. Man kanske vänjer sig snart! 

En tur i regnet! :) 
Nu sova- imorgon är en ny dag, tisdagar som är så kul ;) 

Puss o godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0