Sommardag!

Vilken härlig dag vi haft, både med finväder och trevligt sällskap! 
E har åkt på sin första förkylning så han hade svårt att äta inatt, snoret rann o han skrek som en gris när det inte gick att andas genom näsan stackarn ... 

Så imorse var jag tröttare än jag brukar, - men tur hade vi! För pling plong på morgonen kommer bästa svärisarna från Valbo o Fredrics gamla farmor! 

När jag kommer ner har Kerstin fixat frukost till barnen, o kaffe o rostat surdegsbröd är dukat till mig, därefter blåbärs paj! 
Vilken morgon! 

Fredrics farmor med Elon! 
Vilken service hela dagen, Kerstin fixade lunch och tog hela köket! 

Lydia o Nova med deras hund :) 
Va dom hade roligt!! 

Blomkåls soppa med champinjoner persilja, goda smaker!

Min moster o Alice kom förbi! 

Solen kom och värmde rejält, eftermiddags kaffet drack vi ute! 
En helt perfekt dag, så mysigt att ha dom här! 

Till slut åkte vattenspridaren på och kidsen hade det bra!  
Vi sa tack och hej vid klockan 4, och tog sedan cykeln till IP för att kolla på Thea! 

Nu ska jag se över min lilla skrutt som kämpar på med sin snoriga näsa! 
Kram!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0