Sommar!

Dags för fredagsmys ! :) 
Helgen har precis börjat och här är det full spridning på barnen som leker åt olika håll, utom stackars Thea som ligger med 38 graders feber... 

Jag passar på att uppdatera lite när man ändå sitter och ammar.. Sån mysig stund detta är- o jag ska amma så länge jag bara kan! 

Tjejerna hel ammade jag i 6 mån o totalt i 8 mån. O hoppas på att kunna göra lika med prinsen! 
Blev en tur med vagnen innan F fick sätta igång med maten! 

Lilla pyret! 

Spanar in vårat nya fina torg :) 

Svårt med kläder bara, rädd att det blir som ett växthus nere i vagnen! 

Förberett halloumi till kvällens mat! 
Ikväll firar vi att Elon är född nu när vi är hela stora familjen på 7 personer! 
Grillat entrecote - halloumi och små fina smörstekta färsk potatisar med en mangosås! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0