Rosor och tält äventyr!

Hej!  
Ja, tiden går verkligen fort, här hemma vinkade vi av Thea redan på eftermiddan som skulle på äventyr, hon ska tälta med ett par tjejer o killar inatt! 
Jag började tjata om kvällsmat, då sa hon att de fixar dom själva sen pang smällde hon igen dörren! 

Tälta, bada själva i älven, äta pizza, o bara göra det dom själva vill! Tjejen som börjar bli stor... 

Å Lydia som tog en promenad på förmiddagen o kom hem med en bukett med vita rosor till mig, som hon köpt för egna pengar! Hon överraskar verkligen hon! 

Å lilla pyret som äter som en Häst och väger 3400 gr nu (!!) 
Jag vill att han ska vara en bebis Forever :) 
Nu håller jag på att krypa ur skinnet här hemma - så nu lär vi ut å åka en sväng!! 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0