Rabarbersaft!

Efter typ den värsta natten i mitt liv är jag nu på benen igen, jag är van med en Låg temp- så när det blir 40 grader då tror jag att jag är nära döden - typ! 
Usch, men som jag svettades sen då- hela ryggen var blöt - blä!! De blev inte många timmars sömn men jag är ändå relativt pigg, annat blir det väl i eftermiddag! 
Idag har jag gjort 7 liter rabarbersaft - så nu har vi saft för hela sommaren! 

Önskar jag hade glas flaskor, men jag hade inte det, å det här är ju ändå det smidigaste så kan man frysa in allt o ta fram pö om pö! 

Lilla gosbiten sover sött och jag har tvättat en maskin som nu ska hängas! Sen ska jag fortsätta o klura på vad han ska heta mer än Elon - han har ännu inte fått något andranamn - men snart lär vi väl komma på något! 

Ha en fin dag! Själv ska jag fortsätta kurera mig, lite halv skakis än efter detta mardröms scenario ! 

Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Jag har också gjort rabarbersaft...tyvärr var det ingen hit hos mina barn :(

2015-06-12 @ 09:16:03
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0