Rabarber i hela köket!

Vädret håller i sig med att vara växlande ;) sol, regn, moln, kallt varmt typ! 

Skruttisen och jag låg kvar i sängen till efter 10 idag, det är ju såå mysigt och jag tänker verkligen ta vara på varje sekund han är så här liten 

Världens stoltaste storasyster

L följde med oss tre på en prommis idag! Tänk va ompysslad han kommer bli den här prinsen! 

Idag har jag fått mycket gjort i köket! O det är ju guld värt att Fredric är hemma lite mera dessa 10 dagar! Han vill ju inte heller missa den här första tiden.
Så idag har vi storhandlat!
Sen har jag gjort rabarbersaft (förberett iaf, just nu står allt i hink och drar) 

Jag har gjort en stor kastrull med rabarber kräm- den här familjen är galen i rabarber kräm :) perfekt kvällsfika och frukost!


Sen gjorde jag en knäckig rabarberpaj! Så nu kan det komma många fika gäster hit :) - de som varit hos oss tidigare fick ju bara torra o trökiga köpeKakor! Men jag orkade inte baka då! 

Nu ska jag röja bland sommar kläder för att se vad vi har och inte har!
Min Karl håller på att krypa ur skinnet här nu så gissar att han ger sig ut på en sväng ha ha! 
Ha en fin kväll 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0