Mjölkstockning

Finbesök på kvällskvisten! 
Moster och S kom förbi med god rabarberkaka och stort paket till Elon! 

Så vansinnigt fint, visst är det väl lite spännande att öppna såna här välgjorda paket! 
I paketet fanns en jättesöt dress inköpt i USA samt en lurvig overall som han kan ha alla sommarkvällar det inte är sommar utan mera is kallt... - perfekt! 

Tack! 

Vet ni vad som hände mig sen då? 
Frossa- hackar tänder så jag tror dom ska gå sönder, fryser fast jag har dubbla täcken - tar febern - 40 grader (!!!) 
Det här var bland det värsta jag upplevt.. (Jag har nog haft tur innan ) 

Förlossningen gick som en dans om jag jämför med detta. 
Tårarna kom och jag trodde jag skulle dö faktiskt. F har suttit med E hela kvällen... Min allra första mjölkstockning - fy fan på ren svenska! 

Nu sover gossarna o jag ligger ovanpå täcket numer o svetten rinner av mig. 
Usch... Hoppas hoppas detta försvinner snabbt - någon som haft det? När går det över!? Ringde min mjölkstocknings expert Hanna för lite tips! 

Det är hemsk att frysa så, hela sängen hoppade... 
Ska väl amma men det tar emot att väcka han när han äntligen sover!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman! 😔 Det är jättejobbigt med mjölkstockning. Minns det med rysningar. Amma så mycket det går och ligg inte på det onda bröstet. Ingen tajt bh som trycker heller är mina tips. Och drick massor! :) ♡ kram Anna i Söderfors

2015-06-11 @ 00:01:24
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Jo jag lyckades dra på mig det...det bästa är värme och att amma...mycket och ofta!! Att amma gör ont som f-n men det gör nytta!!

Jag körde med en sån där varm vete kudde på brösten...masserade å ammade...det gav väl med sig efter några dagar.

2015-06-11 @ 12:14:33
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0