Loppisen är snart igång!

Hej! 
Vilket lyx att få vara mammaledig den här tiden på året, - även om det regnar till och från är det väldigt fin natur just nu! 
Igår på promenaden träffade vi lite kossor 


Så söt :) 

Tog också några stjälkar rabarber och några fina kvistar när vi gick förbi hos Alice! 
Idag har jag ägnat ett par timmar åt att städa min sommarbutik !

Dammsugit och slängt o vikt o märkt o hängt och fixat! I sommar tänker vi ha loppis igen! Alla pengar går till glasspengar till barnen :) 

Perfekt att ha denna lilla butik! Jag rensar hemma hela tiden, då är det perfekt att tvätta upp och gå ut med det till butiken! 
Öppet tiderna kommer ni kunna se här på bloggen samt i Facebook gruppen för butiken! Det blir kvällar / dagar och mestadels barnen som får hålla öppet! 

Vi säljer allt möjligt!
Möbler / prydnads saker/ dam kläder / barn kläder i alla möjliga storlekar/ serviser/ porslin / glas/ mattor / skor / mm .. 

Nu har jag precis fikat lite paj och kaffe med grann Alva ! Hon kom hit och passade Elon medan jag solade en sväng innan bröllopet! 
Hon är så duktig Alva, ingenting är ett problem med Alva, hon ser möjligheter i allt tror jag, byter blöja som att hon inte  gjort annat och han ser nöjdast ut i världen när hon bär runt på han! :) 

Nu ska jag tänka ut kvälls dinner till mig och min kära F som vi inväntar nu! 


Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Förstår att du njuter av att vara mammaledig nu....kommer ihåg mina somrar hemma med barnen - såå härliga!!

2015-06-25 @ 16:59:38
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0