Kvällsläsning!

Min lilla familj sover för natten, inte jag!
Jag är gärna uppe lite extra när det är fredag, men F var tok trött ikväll så han var inte mycket till sällskap! 

Jag ligger just nu och följer direktsändningen polis / media har om Lisa Holm, vad har hänt denna stackars flicka? 
Klockan 22 stormade poliser in i en byggnad /stall o avspärrningarna är enorma ... Så det låter som som närmar sig något ... Jag tänker fortsätta följa detta får se vad som händer! Lär vara fruktansvärt nu för hennes anhöriga. 



Lilla Elon har bara velat bli buren idag, skumpas runt i famnen, o vi var ut lite på perrongen också fast de var så soligt o varmt! Han är ju så fin o go så vi kan inte sluta titta på han! 

Sov gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0