Kjessmansbo

Hej i natten, många vakna nätter för mig nu! 
Måndagen den 15.e juni och jag och F har tvåårig förlovningsdag idag! 

T o L kom äntligen hem igen och Elon fick gosa med sina systrar! 

Elon blev även uppvaktad av Thea o Lydias pappa Jocke med hela den familjen nu ikväll. 
Jättefina mjuka jeans, body och En rolig giraff som han kan bita på när det är dags för tänder! 

Paket!
Nu har vi många ombyten till lille gossen! Perfekt :) 

Vi blev bjudna upp till kjessmansbosommarfika Ikväll! Hallon / rabarberpaj och stora härliga vanilj bullar!


Mums va gott och trevligt! Och vad jag njuter av att få komma bort en stund, - jag behöver lite surr o lite socialt! 

Dock hade vi vår vanliga otur på vägen dit.. Ett stort arbetsfordon med flak tappade en stor cement / sten liknande rund stor grej framför vår bil, - vi kunde inte väja för vi mötte en lastbil, o dudunk så smäller de nå fruktansvärt o vi kör över den, orkar inte ens skriva resultatet men chauffören vägrade skriva papper - men vi tog bil numret! 

Godnatt från station !  


Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Va mysigt å grattis till nytilskottet!

2015-06-16 @ 23:06:47
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0