Gysinge marknad och svensexa

Hej hopp! 
Idag var det meningen att jag och Elon skulle vara själva hela dagen, då karln i huset skulle iväg på svensexa redan kl 9 imorse :)
Men redan vid 10 ringde Lydia och vela cykla till mig (mammagrisen nummer 1)

Vi åkte till Gysinge marknad med mormor o morfar o dom 4 kusinerna o Thea också! 
Usel marknad egentligen men man vill ju dit en sväng varje år.. Köpte oliver, en god ost, En godisrem till Lydia, och en liter jordgubbar! 

Min sommarflicka! 

Vendela :) 

Vi åt lunch hos mormor också o sen jordgubbar - mums! 

Klockan 15 bänkade vi oss alla vid tv.n för att se prins bröllop! 

Sen visste vi att svensexan skulle vara vid Ica - så vi tog vagnen och gick dit, surra ett ord med F och kolla in min kusin Peter som hade en minst sagt uppseendeväckande utklädsel! 

Ha ha! 

Gänget åker vidare efter att Peter byggt ett dass på Ica parkeringen :) 
Vid 18 tiden åkte barnen tillbaka på sin pappa helg och jag och Elon bänkade oss i soffan ... Han äter ofta den här lilla killen mellan kl 18.30-21 cirka ... Sen så!! Somnar han gott! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0