ELON

Godmorgon världen!
Jag har ju glömt skriva vad han heter!! Han fick sitt namn redan i magen o när han kom ut såg jag direkt - här är han ju, våran fina ELON 

Jag kan inte slita mina ögon från denna vackra lilla gosse! Det är lite otroligt hur man kan gå från 100% sömnberoende till att klara sig på ett fåtal timmar!
Men! Vilken nöjd kille vi fått! - jag har haft tur jag.. Thea och Lydia var också världens nöjdaste bebisar.
Han åt vid 22.30 igår - slog igen sina blå o sov till 01.30 då åt han igen- sen vaknade vi 06.30 o gnydde lite! 

Idag har stormen lagt sig tror jag.. Även om de spökar regn i luften istället.. Jag är så sugen att bege mig ut!! Ut med vagnen på premiär tur men pappan här hemma vill hålla han inne i minst en vecka :) 
Igårkväll blev det premiär besök hos mormor o morfar! 

Lagomt att åka bil 5 minuter för att dricka lite kvällskaffe och byta miljö! 

Nu ska vi tvätta lite, - o plocka lite - det är grymt va stökigt de "råkar" bli så fort mamman i familjen råkar ha soffläge i två dagar.... ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0