BVC

Hej hopp! 
Idag hade vi BVC på schemat - min kalender ekar tom nuförtiden o brukar vara fullproppad - men vet ni!! De är som jag sagt förr, man får inte mer gjort när Man är hemma med barn!

Vikt idag 3500 gr på pojken o 51,5 cm lång! 

Så här sov han idag ha ha ja våga inte ta av mössan för då hade han vaknat o vela bli buren! Jag ser mkt Holmgren i den här filuren nu, faktum är att jag såg ett kort när jag var liten o han har min näsa och ögon! Annars är det inte mycket likheter vi ser i någon av oss.. Kanske kommer sen?!

Det här är en av mina favorit sysslor! Varje kvartal framkallar jag bilder och har gjort sen den dag Thea föddes! Vi har 15-20 album med klistrade kort som jag är så glad över, att jag håller i!! 
Barnen älskar att kolla och som sagt, minnen ska förevigas! 

Nu ska jag koka lite kaffe! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0