Städat och ekorrar

Burr vilket väder! Vart tog sommaren vägen? 
Men gör inget för oss, Fredric jobbar, å jobbar även nästa vecka.. Senast i kommun på att ha semester kan ju jag tycka då.

Idag har jag stor städat hela nedervåningen ... Torkat dammat dammsugit slängt rensat bytt ut o fixat... Varit till återvinningen - tvättat o hängt två maskiner! Har tagit mig upp å även städat Lydias rum! 

Nu lite snabbmat för gossen innan jag kan fortsätta ...

Mysigt när man kan amma, både för mamman och barnet. Han fick en ny liten body av mig igår, med ekorrar på, detta är vad jag kan sträcka mig till när det gäller figurer ;) 

Sitter o funderar på kvällsmat.. Att det ska vara så svårt med fantasin jämt.. 

Vad gör ni i regnet?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0