Nu smäller det!!

Yiiiiiihaaaa!!! Som jag längtat efter denna dag- grattis till semestern älskade du! 

Nu väntas lediga dagar för oss båda, de blir ju så mycket roligare då! Dessa regn dagar inomhus har fått mig att både klättra på väggar och gäspa 100 gånger!! 


Tog en liten promenad med ärtiga Märta idag ;) Lydia som alltid går sin egna väg! 

Lilla E sov! 

Å lilla N var oxå med! 
Nu ska vi sätta på grillen, hälla upp ett glas och säga Skål! 

Våran lilla kaninis firar oxå, så nöjd o glad över sin härliga hage!! Äntligen slipper hon buren.. Förutom på natten då... Hon gräver o skuttar o mår fin fint! 

Men hur gosig är inte denna hand! Jag kan mysa ihjäl mig med min lilla fina pojke! Å de gäller att göra det, för han växer så det knakar i kläderna!! 

Puss o hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0