Leos lekland!

Hej från bilen! 
Idag har vi varit på ett ställe vi aldrig varit på förrut! 
Leos lekland i Uppsala! 

När vi kom var de typ tusen andra människor där också och en ljudnivå som kunde väcka en död en till o mä! 

Men jag hade en plan... O den stämde ;) 
Vi åkte dit till 15, - då var det kaos i typ en timme... Kl 16 visste jag att de flesta familjer skulle åka hem o börja med maten och visst var det så... Mellan 16-18 var det perfekt där! 

Stup rutchkana, en succé! 

Många grejer man kunde åka 4 på rad o de passade ju oss! 

Ett eget rum för blöjbyte och amning fanns, 5 poäng av 5 möjliga! 

Glass paus... 

Slush Paus! 
De går åt en del energi att springa runt där... Så de behövs lite små pauser där man dricker o äter något! 

Vi spanade även in mini hörnan... Där Elon kan leka nästa år! :) 

Shit! Nedför detta stup flög ungarna ner! 

De var riktigt roligt där!! 

Även F släppte loss efter ett tag ;) 
Hej från noshörningen! :p 


Nu är vi inpackade i bilen och på väg hemåt igen!! Verkligen ett tips att åka dit en regnig dag som denna! 
Barnen gav det full pott, 10 poäng av 10 möjliga! 
Jag tyckte också det var bra.. Men dyrt... En klubba för 18kr är inte ok tycker jag! 

Nu väntar middag hos Svenssons!! Så vi ska bara hem o dra på oss nå roligare kläder! 

Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0