Kalas!

Men Gud va jag är känslig för väder omslag, fick akut jätteont i huve efter att vi varit till Evelina idag.. 
Hjälpte henne med håret också till Malins fest ikväll! Meningen var också att vi skulle dit, men Elon bökar så mkt på kvällarna och gnäller o då kändes det plötsligt svårt att ha med en bebis - resultatet blir att jag stressar upp mig och får ont i huve. Men jag hoppas världens bästa Malin får en trevligt fest! 

Syster bjöd på godsaker idag! 

Läcker tårta! 

Å mammas bästa tårta! :)) Love IT!!!

Kanelkakor!

Morfar Totte och nybliven 29 åring 

Alltid trädgårdsfika på juli kalas! 

Limbo he he ;) 

Det lilla vita stenhuset :) 

Nu hoppas jag att min dryga huvud värk släpper! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0