Hästar och skönhetssömn!

Hej i kvällen! 
Ännu en kväll då lugnet lagt sig o endast mamman är vaken.. Thea pussade jag hejdå till vid 21.30 som kom på att hon ville sova hos kompisen M inatt! 

Idag har vi haft en härlig dag, en lugn förmiddag med storhandling för hela veckan sen skjutsa jag iväg tjejerna på äventyr! 

Vi var 3 timmar vid stallet idag o båda fick rida! Lydia visade ju framfötterna förra helgen o imponerade på Lena så idag fick hon rida lillhästen o lärde sig massor! 

Villemo följde med Thea o även hon vela rida! 

Thea på en pigg häst! 

Lilla gull ekipaget :) 


Gos bebisen sov sig igenom rid lektionen :) men åh vad jag älskar att han äntligen blir lite knubbig ha ha, flera hakor o härliga kinder! Sen var vi så grymt hungriga o hade planerat grillning ... Trots att spöregnet kom :) 

Grillad lax och grillad potatis - såsen skippade jag! 
Uppdatering i Elons garderob


Jag säger bara - stiligt grabben! 
Ralph lauren för hela slanten och de första skorna i storlek 17

Nä nu lär jag sova jag med. . . Ska servera snabbmat om ett par timmar sen vid 4-5 snåret igen! Lär ha min skönhets sömn!

Imorgon ska jag Lydia o Nova leka kiosk hela dagen.. Jag råkade lova det idag om dom höll sig på övervåningen medan jag såg min favoritserie på tv ikväll! He he 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0