En mobil i pannan och 13 barn

Måndag idag, och minst sagt full fart hela dagen!
Mamma har hjälpt mig att tvätta fönstret i butiken o även ställt iordning allt inför lördagen! 

Sen kom denna mackapär hem till oss och F har hållt på ute ända till 23!! 

Själv har jag skött mark servicen med mat o fika o plock överallt... 
Mitt i allt fick vi främmande också av 8 barn (!) o deras föräldrar... 


Dom här tvillingarna är ju så söta!! Såå lika, helt omöjligt för mig att se skillnad. Och alltid så nöjda o snälla är dom! 

Fullt ös hos oss med andra ord! 

Dom kom med presenter till Elon! Sååå fina kläder :) älskar ju blått och vitt! 

Nu ska vi sova! Elon däckade precis här efter att Lydia tappade sin mobil i hans panna så han skrek typ till han tappade luften stackarn... Å då började ju hon också grina för vi vart nog lite rädda alla tre! 

En ny dag väntar imorgon :) 
Sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0