En härlig sommardag!

Wihooo vilken härlig lördag med strålande sol! 
Tjejerna kom tidigt för att byta om till häst kläder sen skjutsade vi dom till åsen där det var öppen gård! 

Cirkus workshops o Lydia provade att gå på lina. Sen höll dom i ponny ridningen! 

Thea är så duktig med hästar! 

Å Lydia hon red helt själv på lilla skorpan upp å ner på åkern! 

Hon travade så hela hon skumpa - ojj va jag skratta!! Men jag tror det var hennes bästa dag!! 

Sånt fint ekipage! 
Sen åkte jag, Elon o Fredric till tång för att spana in mina föräldrar som skulle på fest med 60 tals Tema! 

Tjusigt mamma!! 

Elon sov sig igenom besöket han :))

Sen åkte vi till pizzan för lite käk med vänner! Vi tänkte fortsätta vår färd upp till dom i kjessmansbo men precis då kom de folk från alla håll o kanter hit! Så de blev party på perrongen istället! 

Peter o Sara kom på fyrhjuling med fin present till Elon! 


Med fluga och allt! 

En skön sommar kväll! 
Å ikväll blir det kalas!! Vi ska fira Alice som fyllde år igår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0