En arbetsdag

Hej hopp!
Vilken arbets dag det varit här! Fredric, pappa och farbror Håkan har slitit hela dagen!!! 8 i morse satte dom igång och F håller på än.. 

Men bra blir det, sen ska jag bara lägga in min lilla beställning på en altan till söder och en uteplats med fina stenplattor framtill! Men det vågar jag inte säga nu... 
Jag har haft fullt upp inne jag med disk o smörgåsar o våfflor och barn! 

6 barn och jag på väg till Ica för att köpa lite chips - Lydia har en sova över kompis här - då vill dom ha det lite mysigt! 

Elon hänger bara med han... 

Nu ska jag röja lite igen, de är grymt va de stökas till... Skor över hela hall golvet - å ni som känner mig vet att jag får panik över sånt... Så jag Måste Städa innan jag kan Slå mig ner i soffan 




Kommentarer
Postat av: Liza

Vad roligt att få se en heldag i bilder! :)

2015-07-29 @ 13:01:19
URL: http://lizacorneer.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0