Elsa Anderssons

Hej hopp i senheten! 
Idag blev det en tur med bilen igen! 

Elsa Andessons konditori i Norberg, äntligen fick även jag komma dit, mitt första besök! 

Goda smörgåsar med lax 

Å en bakelse... 

Å en till bakelse... :) 

Fredric med Elon! 

Fint var det där! Å mumsigt fika! 
Sen for vi hemåt igen för att möta upp hela klanen Holmgrens för dinner på pizzerian! 

Fin i skjortan :) 

Efter 2 timmar och tio minuter fick vi in maten, hejja... Vinet tog slut och även maten tydligen.. Ha ha som jag fnissade för mig själv.. Dom får väl en chock hemma på by pizzan när de kommer så många! 

Jag och Lydia gav upp tidigare då hon frös.. 
Nu ska jag sova brevid min lilla bebis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0