Dessa kvinnolår!

Hej hopp klibbiga sommar! 
Någon som kan Skjuta ett par skat jävlar åt mig? Blir galen!! Nu har en skata börja gå IN i min hall å pickar på golvet, å den andra jäveln den låter nå så förskräckligt! 

Var just ute på en promenad, o de låter väl härligt va? Men de var det inte!
För oss som väger lite (eller mycket) mer kan de ibland bli en plåga! 
De är inte bara att ta på sig den där piffiga svalkande klänningen- vad händer då? Jo! Låren skaver mot varann!!! När man fått barn för 4 veckor sen har man inte hunnit "shejpa" till kroppen än!! (Hade jag inte förra sommaren heller för den delen)

Klibbiga jävla lår som skaver så det bränner för varje steg man tar, de är väl läckert de!! Vad ska man göra åt de? Man kan ju liksom inte börja gå VÄLDIGT bredbent bär de börjar svida som eld? 

Ja fattar ju att man lär gå ner ngt kilo, men de gör man ju inte på en kvart!

Nej nu är det bara att kämpa!!! Mer aktivitet o mindre godsaker! 


Usch! Gillar inte alls denna degiga trökiga mamma mage som bara väller ut! Här ser ni den nakna sanningen. Önska mig lycka till :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0