6 veckor idag

Hej i kvällen! 
Lugnet har lagt sig och endast jag är vaken här i stationen, fast Elon slog visst upp sina blå han med, nattugglan våran! Han är superpigg den här tiden!- han blev 6 veckor idag! Lilla <3

Ikväll blev det kalas för att fira våran Alice! God mat, fika och tårta 

Härligt i solen men sen blev det bra kyligt! 

Elon sov skönt i vagnen iallafall 

Alice! Nyss hemkommen från USA! - å gissa om hon hade med sig massa fint till bebisen då som jag "beställt" av henne -  Ska visa sen! 


Tjejerna älskar när Alice är hemma så dom cyklade ju såklart fram till oss för att kunna följa med! Dom tog ett dopp oxå! 

Älskar denna lilla fina pojke - åh det är ju så gosigt med sparkbyxor, så gulligt så jag dör! 

Måndag imorgon! Få se vad vi hittar på.. Storhandling är ett måste iaf, de ekar i våran kyl.... En torr skorpa o lite smör finns det typ, ha ha

Å så hoppas jag att Charlie o Nova kommer! Det var så längesen nu, å Lydia längtar ihjäl sig efter N! Så det blir riktigt livat för mig hela långa veckan när Fredric jobbar! Behöver lite sällskap och hjälp :) 

Godnatt från mig och piggaste bäbisen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0