Tisdag kväll!

Hej i Tisdagen!
 
Här är Middagen intagen och Lydia har två tjejkompisar här! De spelar spel och tjoar en massa :)
Thea har åkt på sin Ridning som har premiär ikväll och jag och F ska ta reda på köket!
 
Men vet ni! - "VI HAR BLIVIT MED VAGN!" 
Jag bestämde till slut vilken modell det var jag gillade allra mest och i söndags åkte vi söderut för att köpa den! Åh, Jag är så NÖJD!! Fredde är också nöjd, fast att han nästan fick hjärtsnörp när han skulle öppna plånboken ;)
Så mysigt att börja handla lite, Nu längtar vi ännu mera tills "liten" är här"
 
Lydia är precis som mig, hon Älskar bebisar och allt som hör därtill, så hon är ju överlycklig nu när vi köpt vagn ha ha, Hon drar och drar på vagnen och frågar om allt, vilken filt vi ska köpa och vilken säng den ska sova i.
 
Nu ska jag sätta igång och röja innan det är dags att hämta hem Thea igen!
avslutar med en gammal bild, Thea Liten, och jag är Gravid med Lydia  i magen! - Glasögon hade jag också :) Nästan glömt att jag hade det förr!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0