Kollar bil och leker ute!

Tjoho i lördags myset! 
Här softar jag loss hemma med alla våra barn medan karln har varit ute o kollat in  bilar runt halva Sverige typ 😜 meningen att även jag o de två minsta skulle med.. Men en karls tålamod är inte stort... För mig är det självklart att man dukar undan frukost/ torkar bord/ gör frisyrer / bäddar sängar Innan man åker bort om helgen men F reste sig efter sitt morgonkaffe o tog på skorna direkt o fatta inte HUR de kunde va så omständigt att komma iväg! Men glad är jag nu att vi blev hemma :) 


En förmiddag i lekparken för att spana in nya spindelnätet - sen la jag mig på sängen för att vila 3 min o fick sällskap av barn och katt! 

Nu kör vi lite frukt mellis för middagen blir nog sen! F skulle stanna till vid stugan o se hockeyn innan han kommer hem och steker köttet! Bra pris på Entrecot på Ica idag så jag slog till på en rejäl bit! 

Hello tjockis - and I hate it! Usch va obekväm jag känner mig med denna klumpiga kropp.. Jag räknar dagarna tills den lill* är utanför magen istället! 

Nu ska jag skicka ut dessa vilddjur en sväng! 
Ha en härlig kväll! 

Kommentarer
Postat av: E

Att inte vill umgås med sina barn när han väl har dom tycker jag är väldigt märkligt!

Jätte fin mage! Njut människa njuuuut ;)

2015-01-17 @ 23:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0