9 år sedan idag

9 år - Helt ofattbart - Att det gått så många år sedan min mormor förlorade kampen mot den där elaka tumören...
Usch vad jag saknar henne ... Saknar henne så tårar rinner ännu många gånger när man tänker tillbaka,
Hon var verkligen den jag gillade allra bäst efter min egna mamma,
 
älskade att få "jobba" med mormor i hennes skoaffär, slå in paket, låtsas spela trav, slå in i kassan och leka med alla pengar! Å tänk att jag Fick det!! Varje varje gång!
Jag stökade till, tog fram papper snören och kartonger, rev runt i lagret och provade pumps, men aldrig någonsin blev mormor irriterad på mig, Hon lät mig hålla på och gud va roligt man hade!
 
När barnbarn växer upp, finns mormor där som stöd
Sin kärlek och sin Tid hon ger i överflöd!
 
Och fast det sällan sägs, är tacksamheten väldigt stor..
Att ha en sådan skatt, som mammas goda Mor!
 
När jag "blir stor" ska jag bli en lika Bra mormor som både min mormor och Min Mamma är!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0