Solariet info!

Hej!
 
Precis kurat ner mig under en filt i soffan med näsdukar och en drös halstabletter, Burr vad jag känner mig risig.. Men men! Bara att kurera och vila nu imorgon väntar rush på jobbet igen och jag har absolut inte tid att vara hemma. O med tanke på att jag ska vara hemma ett tag sen så har jag ännu mera inte tid att vara hemma nu!
 
Nåja!  - info om SOLARIET!
Plexiskivan har ju lyckats spräckas tråkigt nog och sprickan blev till slut för stor! Jag har sökt med ljus och lykta en tid nu efter en bra leverantör och det har varit Svårt!!
Nu har jag i alla fall stängt igen solariet denna vecka - och kommer Förhoppningsvis ha detta fixat tills på SÖNDAG!
Det var svårare än jag trodde i alla fall och enormt mycket dyrare då dessa är svåra att få tag på!
Men nu hoppas jag detta går vägen och då öppnar jag upp som vanligt igen på Söndag :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0