Ny Bil och Helgplaner!

Fredag idag!
Äntligen helg säger jag bara, som jag längtat jag som känt mig så dålig hela veckan, idag är rösten helt kass, men känner mig piggare!
Ser fram emot en skön helg med min darling!
 
Lördag börjar Mellofesten! Jag gillar Melodifestivalen så det ska bli kul :)
Söndag ska vi först på morgonen åka och fixa Nya skivan till Solariet från Uppsala och sedan har vi tänkt gå på BIO! :) Det var så längesen, men det behövs verkligen.. Jag känner det nu, att vi måste passa på nu medan vi kan göra sånt!
 
Igår fick vi hem nya pärlan också ;) Så nöjd!
 
 
Fick nyss ett Sms av Fredric som skrev att han skulle ut och Övningsköra med mig ikväll.. Ha ha - Nog för att jag tycker bilen är rätt stor, men jag KAN faktiskt köra bil! Blir värre om man måste parkera :) ha ha
 

Kommentarer
Postat av: Emma

ooh la la vilken bil :D Och det är ett rent jävla helvette att parkera med dessa as kan ja säga direkt haha! Vi har ju oxå en sån stor gaah! Jag blir tokig, och när ja åker i våran lilla plutt bil glider man in som rally kalle i varenda liten ficka ;) Ja jag älskar aloevera produkterna och så har dom ju så mycket roliga fester hihi :)

Svar: Ha Ha men skojjaru!! De var ju ruskigt svårt, Hjälpma!! Gellyn går varm här hemma ;) Men festerna har jag missat, de måste man ju kolla upp he he
Amanda

2015-02-06 @ 18:33:42
URL: http://www.minbebis.com/blogg/chanova

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0