Nutella semla i magen!

Hej onsdag och lilla lördag! 
Jag har antingen sjuknat om eller fått nya baciller... Snark! Jag snorar nå så fruktansvärt, tårarna rinner och näsan är som en kran! Hoppas det ger med sig imorgon! Nu vill jag vara pigg! 

Orkade iallafall tillaga en vettig middag då jag lovat mig själv att laga mera varierat och riktig mat! 

En god laxgryta med potatis blev det, å fast att lydia först vägrade äta och tydligt talade hon hur hon avskyr den maten så mumsade hon i sig en rejäl portion hon med! 

Thea hade köpt hem nutella semlor idag från södra brunn! Men mums!! Vilken söt chock! Nu har jag ätit så magen står rätt ut! - nu är de stopp med semlor för i år för mig! 

Gjorde det stora misstaget att ställa mig på vågen ikväll, åh herregud de kan verkligen knäcka en... +6 kilo i V 26... 
Nu kan jag inte dölja det längre... 


Magen är stenhård o ja tycker jag börjar bli stor... Nu börjar man ju fundera lite, vem är du där inne i magen? :) 
F hoppas på pojke och jag hoppas det är en tjej!! - vad tror ni det blir ? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0