Kyckling Oscar!

Helluuu!!! 
Sista dagen i månaden på jobbet är alltid en pärs! Stress upp över öronen och allt ska hinna bli klart, faktureras och levereras! Puh! Men det gick bra! 
Direkt efter jobbet fick jag småspringa till bilen för att gasa direkt och hämta Thea som sportlovat hela dagen i stallet! 

Hon och hästen Marius har verkligen funnit varann! 

Fina djur, men så stora! Lite läskiga och opålitliga tycker jag! 

Nu har vi ätit dinner! Vi skippade fredags tacosen, så trött på den o det är lätt att fastna i samma rätter! 
Idag gjorde jag något enkelt men väldigt uppskattat!
Jumbo pommes, stekta tunna kycklingfiléer med sparris och kräftstjärtar! Lite "kyckling Oscar känsla" 

Men va skönt och ha hela helgen framför sig! Åh vad jag njuter !


Klippt hår - check! 
Trevlig helg!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0