Heja Brynäs!

Vad är väl en kväll i mellosoffan om man får bästa platsen på Gavlerinken ;) 
Vi skippade tv-kväll hemma igår och åkte in till stan istället! 
Först mat på bistro nord vid station. Aldrig ätit där tidigare men hört mycket bra om det! Otroligt proffsig service, fantastisk mat och trevlig atmosfär! Men det var små portioner, rätterna gick på 225-270kr och var finare sådana med endast bra råvaror, men kanske inget för en gravid kvinna som var jättehungrig ha ha.. Jag blev inte mätt, och fick ta mig en korv med bröd på hockeyn! :) men höga betyg ändå! 

Man behöver komma ut ibland, få ny energi och bara vara vi två! 

På plats mötte vi upp syster min och M som också skulle se matchen! 

Välbehövlig sovmorgon till 9 idag, så skönt!! Nu är vi ute på söndagstur! O jag samlar kraft och ny energi för ännu en jobbvecka! 

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0