Godnatt!

Lycklig katt nu när kidsen är hemma igen! :) 

Hilda följer efter tjejerna hela tiden o ska ligga nära nära! 
Dom kom hem efter en heldag hos farmor o farmor. Så tacksam över alla som finns för T o L och gör så roliga saker för deras skull! Det betyder massor! 

Idag träffade jag min underbara barndomsvän Johanna i 10 minuter.. Det var 1 år sedan vi sågs nu och idag kom hon förbi mitt jobb för att se min mage o surra lite snabbt! <3 en bästa vän fast vi ses så sällan! 

Nu ska jag lägga mig... Haft en jobbig dag med yrsel, värkar, kallsvettningar, illamående och svimning :/ men det var visst inget att oroa sig för, men för mig som alltid mått toppen var detta 1 timmes pina! - men jag skakar bort det nu och hoppas på en bättre tisdag! 

Sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0