"tant Inger"

Äntligen! Jag har sagt det i 6 månader nu... Att jag ska hälsa på min vän Inger på min mammaledighet! Idag blev det av ;)

Inger är en god vän till mig, 
Hon är 80+ men ser ut som 70! 
Hon sprider positiv energi runt sig... Så positiv och glad alltid! 
Hon färgar sitt hår, klipper sig o sminkar sig såå snyggt varje dag! Jag imponeras verkligen av henne! 

Dukat för två med kaffe och rullrån!

Gott och trevligt! 

Elon är också fascinerad av inger :)

På fredag åker hon till hong kong (!) ja- ni hörde rätt.. Sen flyger hon till Thailand o blir där över alla helger! 
Helt galet! 
80+ o flänger o far som en ungdom! 

En ny fräck resväska i leopard hade hon också! 

Jag har alltid känt inger, men min vän på riktigt blev hon nog då vi bodde grannar i lägenheten när Thea var liten! 

Det var lite från oss idag :) 

Liten E som ärvt sin fars dubbelhaka ;) (för den är ju absolut INTE min he he) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0