Pepparkakshus nummer 47

Godmorgon i stormen Helga eller Gorm eller vad den nu heter! 
Vaknar av en Elon som sliter o drar i mig i ansiktet! 
Så sugen att börja med
Välling till natten nu för att prova, men hur gör man? 

Igår byggde tjejerna ett pepparkakshus 

Så länge jag inte la mig i kom dom förvånansvärt bra överens .. 


Ett mysigt hus med nummer 47 på står nu på vår köksbänk och sprider hemtrevnad! 


Avslutade helgen med en enkel tacos! 
Nu börjar julkalendern snart och det är dags att väcka upp Thea och Lydia! 

Ha en fin dag! 

Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Men så mysigt det ser ut!!

Psst - du glömmer väl inte att tävla i min julkalender, idag tävlar jag ut en valfri klocka från Daniel Wellington!!

2015-12-07 @ 18:41:15
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0