Lucia!

Hej lördag! 

Åh en sån dag! Jag kände när jag vakna att jag redan längtade tills man fick gå och lägga sig igen! :/
Elon är förkyld o har hostat så ansträngt igårkväll / natt o hållt mig vaken... Jag kunde inte somna... Så ögonen har gått i kors idag.. Hade lovat alla tre tjejer att få rida idag o tänkt lämna E hemma med Fredric men vips så hade även F åkt så där står jag - med migrän o hallen full av förväntansfulla tjejer!
Var bara att klä på E o ta med han i stormen men de skulle jag inte gjort.. Usch vilken hosta han har! 

Min huvudvärk vill inte ge sig, allt på grund av sömnbrist o hosta. O vi som skulle på kalas idag! Så typiskt när man sett fram emot nå mysigt! 

Slutade med att tjejerna inte heller vela åka när jag o Elon skulle vara hemma o kurera oss. Så de blev grabbarna som fick åka idag! 


Vi badar o badar för att ånga upp halsen lite till Elon så de släpper snart! 

Lucia firande igårkväll i vinnersjö! 

Min kamera funkade inge bra så jag fick sno dessa bilder av min syrra! 
Stämningsfullt och trevligt! Det blev en lång kväll... Vi skjutsade upp tjejerna 18, o vi kom hem 22.15 :-) 

Bilder från dagens ridtur kommer senare.. Nu lär jag passa på att vila lite till innan han vaknar igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0