Kl 02.00

Men äntligen! 
Idag rullade mina skattepengar in på kontot, inte en dag för sent när man känner sig utfattig som föräldraledig! 
Passar välkommet nu till jul shoppingen... Även om jag skippade föräldrar penning denna månad för att kunna vara hemma i ett helt år.

Ja, här har det gäspats idag, alltså vilka nätter :-) ha ha, kl 02.00 kunde inte Fredric sova mer av Elons skrik o bök - men inte så han BYTER RUM 
Utan människan rullar mot jobbet strax efter kl 2 inatt - helt galen... Men han har sovit en sväng på soffan här ikväll. 
De är nog tur att jag ammar - för man får nog andra hormoner då så man fixar det. Å han vill ju bara ha uppmärksamhet... Å att vi ska tända lampan. 

Men här sitter vi för fullt :) 

Nu går det undan... 

Lilla gostroll! 

Nu har vi fikat med god saffranskaka som jag köpte av 5.ornas försäljning på Ica idag. 
Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0