Julgranen på ingång

Starka kvinnor reder sig själv! Jag tror jag hör dit! Ska det bli något gjort, tas några beslut så är det lika bra att jag gör det själv! :)

Idag har jag jävlats med julgranen - vill så gärna ta in den även fast jag alltid haft som princip att den ska in dagen före julafton, men de är nya tider nu ;)

Först passa den inte i julgransfoten så jag fick ta en yxa o hugga bort kvistar o göra den smalare - nu har jag lyckats få den så smal att den vinglar runt i foten och reser man den upp så står den helt snett! Tror jag skrattar på mig! 


Titta en sån sköning ;) här sover han som bäst!

Nu middags dags, kl har slagit halv 5! 
Isterband äter vi idag- en favorit! Förutom hos Lydia som har sagt 17 gånger nu att hon inte gillar den här maten! 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så himla mysiga bilder! :)

2015-12-17 @ 14:37:04
URL: http://https://amandasstil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0