Hästar!

Hej!  

Ridningen var det ja... 
Thea hade ridlektion 10 i morse - eftersom den blev flyttad från veckan! 

Fick följa med Thea ut i en stor geggig lervällings hage för att hämta en häst .. Hjälp! 

Gegga och skit överallt...

Min stackars vagn fick även ta plats i stallet med en rödmosig Elon .. 

Lydia o Nova fick sköta om mini hästen! 

Den kunde man även hoppa upp på :)

Här tvättar dom hästen med såpa och vatten! 

Spelar ingen roll hur stor den är, jag är ändå rädd! 

Hur dom höll på med denna stackars häst! Men kul hade dom, i blåst o kyla!

Över till annat - Elon fick sådan djup o avstängd hosta så vi har även kollat upp den! Han har väl fått Min influensa ändå, exakt lika hosta som mig men de låter ju tusen gånger jobbigare när de kommer från en liten 6 månaders bebis. 
PS! Skulle F lägga ut bild på mig med 6 dubbel hakor så levde han farligt ;) 

Nu behöver vi sömn! (Läs jag.. För F sover alltid bra) så godnatt världen! 


Kommentarer
Postat av: Anna

Sicken söt liten häst! Å så modig du är mamman! Nu får ni bli friska så jag kan komma och krama om er! Krya krya ♡ (hihi, PS:et bar bra) ;)

2015-12-05 @ 23:28:32
Postat av: Anna

Var* :)

2015-12-05 @ 23:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0