Flätor och julkort!

Tjohoo vilket vågigt hår!
Thea o Lydia har sovit med 4 flätor i helgen så då blev håret väldigt vågigt! Man måste nästan göra så när dom har så tjockt hår för att de ska synas nå lockar :) 

Imorse var vi trötta! Vaknade av ett pling på dörren! Rörmokare som skulle laga pannan - äntligen!!! Å både mamma o min syster hade ringt på min mobil för att förvarna mig men vi sov vi.. Så ja fick kasta på mig kläder o springa ner yrvaken! Men nu är de fixat o förhoppningsvis slipper jag elda så mycket i kaminen nu! 

Fick ett så fint " julkort" igår ;) 


Detta låg i postlådan! 

Tadaaaa! En nybakad jullimpa! Tack snälla mamma - de var de finaste julkortet jag sett!

Nu ska jag klä på Elon sen står storhandling på dagens schema! 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0