Uppdaterad baby garderob!

Måndag och ny vecka, saknar redan tjejerna så jag inte vet vart jag ska ta vägen... Men gäller å hålla sig sysselsatt! 

Uppdaterade Elons garderob lite, lååång kille kräver större kläder :) 50/56 börjar bli lite litet nu o vi smyger över på 62! Dessa kläder tyckte jag var fina! 

Betty har äntligen kommit hem också!! Över 1 månad har hon varit på Bali - så nu får hon hålla sig hemma ett tag, Elon fick ett par söta Bali tofflor :) snällaste du- tack för dom!

Eftersom vi bara hade bebisen ikväll åkte vi ner till sandsnäs för middag! 

Invigde bodyn från Fredrics farmor Gerd :) 

Lagom tills vi fick in maten slocknade Lill killen våran! 
Tack för maten darling säger jag! 



Kommentarer
Postat av: Liza

Oh, jag kan tänka mig att dem små växer fort, hihi.

Jättefina kläder som du köpt till lillkillen!:) Han är så himla söt :).

Maten ser sååå smarrig ut! :)

2015-08-04 @ 20:22:43
URL: http://lizacorneer.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0