Natt mönster!

Men inatt fick jag känna att jag lever... Liten bebis som bökat o stökat o gått mig på nerverna... 
Vaken kl 2 - vaken kl 3 - vaken kl 4, o skiter på sig kl 5!! 
Mina ögon gick i kors o jag satte blöjan bakåfram... Somnade om och då ringer klockan såklart! Dags att gå upp med Thea o Lydia! 

Tog en dubbel Treo o kaffe kl 8, 
Legat på soffan men såklart inte kunnat somna... 

Dubbel Treo nu igen vid 12... Hoppas huvudvärken ger sig iaf, tröttheten står jag ut med bara värken släpper.. 
Men man tappar ju ork för allt, kvällsfikat från flickorna sen igårkväll står kvar, frukost smulorna i köket är kvar, - sängarna är inte bäddade uppe - de ligger döda flugor på golvet som jag smällt under tiden jag försökt vila. 


Om en timme kommer tjejerna hem från skolan - Thea med en kompis, då vill dom ha fika, - åh vad jag är trött!!! 

Hur ändrar jag hans natt mönster? 
Han äter inte heller jämt, vaknar - äter lite, somnar, vaknar, gnäller, stånkar, använder mig som napp, får en riktig napp, spottar ut riktiga nappen, ligger å låter, skriker till, äter en löjlig skvätt, bökar, viftar- så hålls det på! 

Jag är så beroende av mina timmar då jag får sova så de nätter jag störs mycket blir så jobbiga... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0