Crusing 2015

Wohoo!! Så mycket folk o så många fina o knasiga o roliga bilar vi sett! 

Elon i Svenssons utemöbler :) liten kille som vill sitta mer o mer! 

Lilla gossingen hos Stefan :) 

Jag och andra halvan innan crusingen! Himla tur med vädret, fast lite kyligt blir det ju när solen försvinner! 

På plats :) 

Thea o Lydia på första parkett! 


Elon i Viktors knä :) 

En öl på södra brunn för att värma oss lite :) 

Älskar denna kväll i byn, sån himla trevlig stämning! 

Fredric o tjejerna fick åka ett varv med Peter! Spännande att få ta en tur tyckte dom :) jag o Elon väntade! 

Thea mitt i natten :) 

Mamma o pappa <3 eller rättare sagt - mormor och morfar! :) 

Nu ska jag sova lite innan bebisen vaknar för ett natt mål :) min restaurang är nämligen öppen även nattetid :p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0