Städat hus = en lugn kropp

Soffläge - inte ofta jag "tar mig tid att vila" men nu var det skönt... Spritter av energi i mig ibland och jag vet inte hur det kan komma sig.. 
I söndags städade vi järnet, jag tvättade duschdraperiet och kalkade av i badrummet medan småtjejerna gick loss med dammtrasa och vatten! 

Vilka snälla hjälpredor! 

Dom torkade ur fönstren också ;) 

Idag köpte jag en ny kudde :) så nöjd!! En äkta koskinns kudde, man får köpa lite i taget när man är svag för såna här dyrgripar! 

Å jag är så nöjd med mitt nya fina armband! 

Nu ska jag kvällsfika lite med min kära sambo innan det är dags att göra kväller.. Imorgon väntas en ny lång dag på jobbet! Bara att köra järnet nu innan mammaledighet! Känns så overkligt!!! 
Fortfarande inte klart vem som ska vikariera för mig ... Jag vill verkligen att det ska vara någon jag kan släppa allt till, så mitt kontrollbehov taggas ner... Någon som snacker norsk o är Flink ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0