Snö

Tisdag morgon och dagen börjar bra...
 
På mitt skrivbord ligger en presentpåse med ett litet fint paket med grönt glansigt snöre, och en liten lapp!
Mina jobbarkompisar är dom bästa, Åh vad jag kommer sakna Er här framöver!
Ett jättefint armband i silver från Snö med en liten fjäril, tack så mycket själva!
 
Gud vad jag sover dåligt om nätterna nu, Det är så obekvämt allting, vänder mig från sida till sida och inget känns bekvämt. Tisdag innebär Ny graviditets-vecka för mig :)
Tiden går ju liiite fort iallafall... Och på torsdag är det Tid hos BM igen, då ska hon känna om bebisen vänt sig med huvudet neråt, spännande! Mindre spännande blir ju att väga sig ha ha.. alltid lika jobbigt!
 
Ha en fin dag i blåst och isvindar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0