Släkten är värst!

God morgon Påskdagen!
Här hade vi inte planerat någonting alls över Påsk, men herrejösses va vi varit med om roliga grejer och haft fullt upp hela dagar :)
 
Långfredagen vid Spjutnäs udde i stugan med god mat, bastu och trevligt sällskap, Trot eller ej, men F och S tog årets första dopp ;)
En nakenfis karl! :) ha ha herregud va kallt, isen låg ju kvar in mot land...
 
Fina mamma in action i köket!
Alice fixar och grejjar! - Det bästa med storhelger är ju att få träffa de man tycker så mycket om!
Fredde, pappa och Morbror Robert!
En härligt god chokladtårta som A fixat. Gud va man äter och äter.. Jag som växer ändå ;)
Inne i en bra fas nu i alla fall, mår bra, ganska pigg och sluttampen nu! Den stora frågan är ju, Blir det en Maj bebis eller en Juni bebis tro....??  :)
 
Påskafton
 
Åkte tidigt ner till Uppsala för att hämta hem våran vita pärla igen - Stannade till i Gysinge på hemvägen där vi mötte upp släkten på nytt, Räkmacka och Stor stark på menyn (dock inte för mig då..)
Sen blev det konstrunda, med roliga upptåg och ett stopp på strandbaden!
 
På kvällen for vi direkt hem till svenssons där det väntades Mat, Bad och godricka!
Förrätt: Äkta kalixrom tillsammans med rödlök, gräddfil och rösti! Det var så fantastiskt gott!!
 
Grillad laxsida med härliga potatisar och svampsås! Så gott allting!
Det enda som jag saknade var ju såklart det bästa jag har: Thea och Lydia mina små hjärtan!
 
GLAD PÅSK!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Låter som härliga dagar!

2015-04-05 @ 17:21:54
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0