Skärtorsdag

Godmorgon skärtorsdag
Sitter på en skumpig bussfärd mot jobbet, men en vän som är chaufför så det känns tryggt! :) 

Påskhelgen är på intågande... Jag och F har inga stora planer ännu, Thea o lydia går påsk kärring vid oss sen åker dom o firar påsk med pappa J hela helgen.
Vi ska till svärisarna i Valbo på påsk lunch en dag iaf! 


Påsk stämning på kontoret ha ha - fick godis ägg av chefen igår som jag lyckades göra slut på under em typ! 


Jag sprängs! Mage som är stenhård och värker.. Brukar inte klaga.. Har haft en lättsam graviditet åter igen men... Nu är det inte kul längre! Sover skit dåligt - ont när jag går - förvärkar redan - svårt att knyta skorna - känner mig som en elefant i smidighet. 

Jobbar på till kl 15 idag, vet inte alls vad jag ska göra bara! Jag jobbar ju med den norska marknaden och i Norge är det röd dag idag ... Så hur jag ska hitta sysslor till kl 15, de blir ju en gåta... 

Fånga dagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0