Sallad med chokladsås!

Godförmiddag Torsdag morgon!
 
Lovet fortsätter för barnens del! Igår var dom på stan med mormor och fick shoppa skor, kepsar o hårspännen o allt var det var, båda tjejerna besökte även frisören, bort med slitna toppar!! :) Sen bjöd morfar på lunch på Ö.P med banan och glass som efterrätt!
 
Thea fortsätter ta ridlektioner och utvecklas verkligen... Imponeras över allt hon snappar in, lär sig och kan!
När jag kom för att hämta så var det full galopp på ridbanan medan ridläraren var på annat håll (jösses!)
Å sedan frågade någon annan vuxen mig där om jag kunde "knyta fast en häst" Samt öppna i hagen, jag stammade fram ett "öö.. mmnjaaa, jag har aldrig knytit fast en häst förr, och hur gör man när man öppnar "staketet" till hagen då.. he he
 
Igårkväll blängde Lydia med stora ögon över salladen jag gjorde till maten.. Men mamma! Varför har du hällt på chokladsås över salladen...
 
 
Nej det är inte gravid gravings ;) Utan en krämig balsamico som jag ringlade över, dock ratades det helt utav samtliga utom mig själv tyvärr.
 
Full fart mot helgen!! Imorgon hämtar jag hem C och N och laddar för en stor Loppishelg med mina hjälpredor, alla ska få en stor peng av mig om man är duktig har jag lovat :) Sen på kvällen får vi besök av Bästa Goaste Jeanette! Tjihooo!! Om än det blir bara en liten stund så är jag glad, det var alldeles för längesen nu!
O barndomsvänner är de bästa vännerna, även om man inte ses ofta alls - Så ni vet! Jeanette, Johanna och Anna ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sant vännen!! 😘 Hälsa Jeanette så gott från mig! Kram Johanna

2015-04-09 @ 21:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0