PolarnochPyret

God eftermiddag!
 
Jag har det så lugnt på jobbet idag... Blir nog till att gå hem vid 2 tiden för mig! 
 
Jag har ju inte handlat så mycket till bebisen ännu, mycket pga att jag vill ha typiskt flickigt eller typiskt pojkigt när jag väl vet vem som är i min mage, MEN en del har jag ju inte kunna hålla mig på..
Och den här lilla skatten kommer få det bästa av det bästa har jag bestämt mig för, Tredje och sista gången nu och jag ska inte köpa något onödigt ;) (påminn mig sen...)
 
Kläder i litens byrå kommer bestå av Endast Newbie och Polarn och Pyret känns det som!
 
Idag slog jag till på en Filt, i och med att det (förhoppningsvis) kommer vara varmt när vår bebis tittar ut så behövs en filt till vagnen och ej täcke osv.. Och jag har gått och trånat nu efter den klassiska pop filten som jag bara Älskar! Men har ej vetat vilken färg.. Idag var det PÅSKPRIS på polarn, så med 50 % rabatt kunde jag inte låta bli!
 
Röd.. Eller ....
 
 
Marinblå...
 
Jag tycker inte dessa är typiskt pojk och flick faktiskt, utan jag köpte den jag tycker är solklart finast och den blir perfekt på våran gobit i sommar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0