Påskkärring

Godkväll! 
Slängt mig på soffan hos farbror Håkan medan dom tittar på hockey! 
Skjutsat runt barnen som påskat runt lite här och där! 

Verkligen april väder! Regn/sol/snö o hagel om vart annat :) 
Vi satt iaf mot husväggen i sol en stund innan det blev kallt! 

Lydia och Elsa - ett bra team!! 

Thea och jag agerade "kärring chaufför" 

Thea håller i den fina blomman jag fick av mamma <3 

Nu är barnen helt slut och på väg till Blåkulla! 

På jobbet frågade någon om jag hade några "cravings" Näe- jag har ju inte det...
Utan att tänka på det så är jag ju rätt beroende av Aloe Vera drycken :D ha ha 

Såg dessa i fönstret på mitt kontor... Kanske har lite cravings ändå ;) beroende av de slimiga bitarna i drycken! 

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0